söndag 4 februari 2018

Ny månad

Januari redan slut men visst blev det en bra månad trots allt. 
Kanske inte så mycket stickat men har fått gjort klart två projekt vilket jag får vara nöjd med. Julekvelds vantarna blev färdiga så bra då de va mitt UFO för januari. Något stora kan man sammanfatta dem men en rolig stickning med ett fint mönster. Nu skall de få ligga och vänta på nästa jul då de skall få värma mina händer.


Tänk att min Pergola kofta är färdig den som varit med så länge, den var tom mörkgrå från början och blev sedan cerise. Sitter så bra och är så fin. Den får också vänta ett tag på användning, till våren och sommaren då blir den bra att använda.


Har inte fått något bra tillfälle att fota Pergolan ännu så nya bilder på min färdiga pergola kommer. 


Har funderat en del på vilket projekt som skall bli Februari UFO valet föll på min Mussla. Här är snart första nystanet slut av två. Filisilk är dock väldigt drygt så det är mycket kvar 10 cm känns som ett realistiskt mål denna gång.

Kom äntligen på stickcafe i tisdags så kul. Årets första för mig. 

1 kommentar:

  1. In this fashion my pal Wesley Virgin's story launches with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    You see, Wesley was in the military-and shortly after leaving-he unveiled hidden, "MIND CONTROL" tactics that the CIA and others used to get anything they want.

    THESE are the exact same secrets tons of celebrities (especially those who "became famous out of nowhere") and elite business people used to become rich and famous.

    You've heard that you only use 10% of your brain.

    That's mostly because most of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that expression has even occurred INSIDE your own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain around seven years ago, while riding an unregistered, garbage bucket of a car without a driver's license and in his pocket.

    "I'm absolutely frustrated with going through life paycheck to paycheck! Why can't I become successful?"

    You've taken part in those questions, right?

    Your success story is waiting to start. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    Learn How To Become A MILLIONAIRE Fast

    SvaraRadera