söndag 21 januari 2018

Månadens UFO

Redan söndag igen och en vecka sedan sist. Det har inte blivit stickat så mycket sedan sist men lite stickat varje dag i alla fall.


I November började jag på en mysteriestickning Julekveldmittens designade av Skeindeerkknitts. Verkligen en härlig julvante. Då det va lite annat i December att göra så fick dessa vantar bli mitt månads UFO denna månad. Min förhoppning är att de snart är klara och blir perfekta till julen som kommer.


I dag är det en så härlig vinterdag solen skiner, minusgrader och det ligger lite snö. En härlig promenad har det blivit.


Hoppas på stickcafe denna vecka det va ett tag sedan sist. Det blev en workshop på SIV vilken tur, vad åter kommer jag till lite längre fram.

Nu tänker jag mys sticka med värme från kakelugn och lyssnandes på någon bra pod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar