tisdag 21 juli 2015

Nytt stickprojekt

Semestertid betyder att man har all tid i världen att göra bara roliga saker och en del måsten också. Tänkte när semestern började att jag skulle få tid till att blogga men tiden har bara rusat i väg.



En trevlig kväll med mycket skratt på Vallarnas teater har det blivit med hela familjen.

Ny stickning på gång Verybusymonkeys  mysteriesock KAL. Här är när sockan började växa fram det är mycket flätor och det är roligt att sticka. Imorgon kommer sista delen. Garnet är tant koftas treeking.


Ja nu har jag en socka till snart, då det finns lite ensamma sockor som behöver en partner här hemma har jag bestämt mig för att skaffa en längre rundsticka så jag kan sticka båda sockorna samtidigt.

Det finns fler sockprojekt på gång men mer om det en annan gång.

Hoppas att ni också njuter av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar